του Θωμά Σίδερη
Εδώ και έξι ημέρες είχε σπάσει ένας μικρός αγωγός νερού έξω από το Δημοτικό Στάδιο Κερατσινίου. Έτρεχε ασταμάτητα από την Τετάρτη 19 Αυγούστου έως και χθες, Τρίτη 25 Αυγούστου. Ο φύλακας του Σταδίου και οι περίοικοι που έπαιρναν την ΕΥΔΑΠ άκουγαν συνεχώς την ίδια απάντηση: "Θα έρθουμε"! Υπάλληλος, μάλιστα, της επιχείρησης είπε στον φύλακα του σταδίου: "Μη δίνεις σημασία. Θα έρθει κάποια στιγμή και η σειρά της δικής σου βλάβης". Κι όλα αυτά σε μια εποχή έντονης λειψυδρίας, με τον κίνδυνο να πούμε το νερό νεράκι και επιπρόσθετα κατά τη διάρκεια των πυρκαγιών που δεν άφηναν τίποτα όρθιο στην Αττική. Το να πεις τον υπάλληλο της ΕΥΔΑΠ που έδινε αυτές τις απαντήσεις ανίκανο και αδιάφορο είναι λίγο. Το να χαρακτηρίσεις απαράδεκτη τη στάση της ΕΥΔΑΠ είναι πάλι λίγο. Το μόνο πολύ σε αυτή την ιστορία είναι το νεράκι που χάθηκε. Για άλλη μια φορά ντροπή στις επιχειρήσεις του κράτους, που κάποιοι τις έχουν κάνει τσιφλίκια τους και κάποιοι άλλοι τις ξεπουλάνε σε τσιφλικάδες.
Από τον δικτυακό τόπο της ΕΥΔΑΠ:
"1022. Η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΥΔΑΠ. Τηλεφωνήστε σήμερα στο 1022, τη νέα σύγχρονη υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της ΕΥΔΑΠ και δηλώστε βλάβες ύδρευσης και αποχέτευσης 24 ώρες το 24ωρο.Η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών - 1022 - συστάθηκε το 1999 και υπάγεται στη Διεύθυνση Διοικητικής και Λειτουργικής Υποστήριξης της ΕΥΔΑΠ".
Απλά, χωρίς άλλο σχόλιο...
Απλά, χωρίς άλλο σχόλιο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου