20 χρόνια μετά την Πτώση του Τείχους του Βερολίνου οι Γερμανοί σε δύση και ανατολή επιλέγουν όλο και πιο συχνά προϊόντα που σχεδιάστηκαν και παρασκευάζονταν στην πρώην Γερμανική Λαϊκή Δημοκρατία.
Ένα από τα εκθέματα στην φετινή έκθεση αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης που προσέλκυσε χιλιάδες επισκέπτες ήταν το νέο Τραμπάντ 2.0. πρόκειται για το γνωστότερο ίσως αυτοκίνητο της DDR που τον Νοέμβριο του 1989 έγινε σύμβολο της Πτώση του Τείχους του Βερολίνου.
Το Τραμπάντ δεν είναι ωστόσο το μόνο ανατολικογερμανικό προϊόν που δείχνει να ενδιαφέρει όλο και περισσότερο τους Γερμανούς.
Το 1989 μετά την Πτώση του Τείχους του Βερολίνου και την επανένωση των δύο Γερμανιών κανείς δεν ενδιαφέρονταν πια για προϊόντα από την πρώην Ανατολική Γερμανία. Οι Ανατολικογερμανοί ήθελαν να γνωρίσουν την Δυτική Γερμανία και συνεπώς και τα προϊόντα της. Η ζήτηση έπεσε κατακόρυφα και οι περισσότερες εταιρείες παρασκευής είτε έκλεισαν, είτε κινδύνευσαν να βάλουν λουκέτο.
Η Μπιάνκα Σέφερ που διαθέτει πέντε καταστήματα αποκλειστικά με προϊόντα ανατολικογερμανικής προέλευσης όπως αφρώδη οίνο, κρέμες προσώπου ή τρόφιμα θυμάται: «Από τα τέλη του 1989 και πέρα ένα σύνθημα κυριαρχούσε: „Test the West“ - ανακαλύψτε τη Δύση. Όλοι οι Ανατολικογερμανοί έσπευσαν τότε να γευτούν, να γνωρίσουν όλα αυτά που στερήθηκαν δεκαετίες ολόκληρες ζώντας στην Γερμανική Λαϊκή Δημοκρατία».
ΠΗΓΗ: ΝΤΟΪΤΣΕ ΒΕΛΛΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου