21/9/09

Έπεσε χθες η αυλαία για την έκθεση του Γιάννη Κολεσίδη και των Γιατρών Χωρίς Σύνορα



Έπεσε χθες η αυλαία για τη φωτογραφική έκθεση του Γιάννη Κολεσίδη με τίτλο "Κλικ στην ανθρωπιστική δράση"

και με φωτογραφίες - ντοκουμέντα που τράβηξε ο βραβευμένος φωτογράφος και διοργάνωσαν οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα και ο Δήμος Αθηναίων για ένα δεκαήμερο στο Γκάζι.Τρεις χώρες, δύο ήπειροι, 64 εικόνες, αμέτρητα συναισθήματα. Ταξιδεύοντας στη Ζάμπια, το Νίγηρα και την πολυπληθή Ινδία, ο διακεκριμένος φωτογράφος αποτύπωσε καρέ-καρέ την καθημερινότητα, τη δράση και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα (ΓΧΣ) με φόντο τα τοπία της Αφρικής και της Ασίας. Ο Γιάννης Κολεσίδης μας μετέφερε εκεί όπου, αν και η επιβίωση αποτελεί καθημερινή πρόκληση, η δύναμη και η ελπίδα συνθέτουν ένα δυνατό μήνυμα ζωής.



«Ό, τι κι αν είχα στο μυαλό μου ξεκινώντας αυτά τα ταξίδια, ανατράπηκαν από όσα είδα, έζησα, ένιωσα και κατέγραψα με το φακό μου…έχω καταγράψει πολλά σημαντικά γεγονότα, αλλά οι εικόνες που συνάντησα στο οδοιπορικό αυτό, θα είναι για πάντα ζωντανές στο μυαλό μου», αναφέρει ο φωτογράφος Γιάννης Κολεσίδης. «Όλοι ξέρουμε τους ΓΧΣ και τη δράση τους. Παρόλα αυτά η εμπειρία μου μαζί τους ήταν ξεχωριστή και θα ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σας», σημειώνει ο καλλιτέχνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου